Kevättä rinnassa
Oransseista tohveleista tuli mallia Donald.
Lankana tuntematon karkea villalanka, Brazil ja Gigi.
Tohvelit on mitoitettu jalkaan kokoa +45. Nämä kyllä vaativat vielä hiven tuotekehittelyä, huolella valitun testiryhmän palaute kun oli seuraavanlainen:
- pitäisikö nämä jalassa pystyä kävelemään?
- pitäisikö näiden pysyä jalassa itsestään?
Testiryhmän jalan koko oli vain 42. (tekijän huom.)
No teen tuohon varteen jonkin joustinneuleen, niin eivätköhän pysy jalassa.
Kävin autotallissa ja sieltä pressun alta löytyi Duce:
Kesäpelejähän pitää käynnistellä säännöllisesti, että akku pysyy latingissa.
Joten Duce tulille ja tuuli tukkaa takuttamaan.;)
Ducatin moottori on 2- sylinterinen 4-tahti (V-2). Rehtiä vääntöä kaikilla kierroksilla.
Hepat eivät päätä huimaa, tästä 750 sportista löytyy 67hv.
Tyylikästä italo muotoilua ja messevät soundit, tehoputket herättää huomion milloin ja missä vain.
Tallissa miehellä on kova meno päällä, koko talven levällään ollut jenkki alkaa taas muotoutumaan takaisin autoksi. V-8 siinä on ihan kunnossa, mutta muuten letukka vaatii "pientä" meikkausta.
Sopivampia ajokelejä odotellessa onkin hyvää aikaa neuloa!
Lankana tuntematon karkea villalanka, Brazil ja Gigi.
Tohvelit on mitoitettu jalkaan kokoa +45. Nämä kyllä vaativat vielä hiven tuotekehittelyä, huolella valitun testiryhmän palaute kun oli seuraavanlainen:
- pitäisikö nämä jalassa pystyä kävelemään?
- pitäisikö näiden pysyä jalassa itsestään?
Testiryhmän jalan koko oli vain 42. (tekijän huom.)
No teen tuohon varteen jonkin joustinneuleen, niin eivätköhän pysy jalassa.
Kävin autotallissa ja sieltä pressun alta löytyi Duce:
Kesäpelejähän pitää käynnistellä säännöllisesti, että akku pysyy latingissa.
Joten Duce tulille ja tuuli tukkaa takuttamaan.;)
Ducatin moottori on 2- sylinterinen 4-tahti (V-2). Rehtiä vääntöä kaikilla kierroksilla.
Hepat eivät päätä huimaa, tästä 750 sportista löytyy 67hv.
Tyylikästä italo muotoilua ja messevät soundit, tehoputket herättää huomion milloin ja missä vain.
Tallissa miehellä on kova meno päällä, koko talven levällään ollut jenkki alkaa taas muotoutumaan takaisin autoksi. V-8 siinä on ihan kunnossa, mutta muuten letukka vaatii "pientä" meikkausta.
Sopivampia ajokelejä odotellessa onkin hyvää aikaa neuloa!
1 Comments:
Hienoja neuleita edelleen.
Post a Comment
<< Home